Zajištění servisu přístrojů,
podmínky bezplatné dopravy.

Naše firma neúčtuje dopravné - cestovné u servisu námi dodávaných přístrojů. Podmínkou je zabalení přístroje do vhodné krabice tak, aby nedošlo během přepravy k poškození přístroje. Všechny zásilky jsou pojištěny, to znamená, že v případě poškození vnějšího obalu je případné poškození hrazeno z pojištění (svoz zajišťuje smluvní partner - na naše náklady). Problém může nastat u zboží, které je sice zabaleno do pevné krabice, ale krabice není vyložena libovolnou výplní (např. papírem nebo bublinkovým igelitem). U takto zabalené zásilky může přístroj dorazit značně poškozen a obal je bez poškození a my tedy nemáme možnost uplatnit reklamaci u dopravce. V tomto případě hradí poškození odesílatel (nutno podotknout, že těchto případů evidujeme velmi malé množství).

Pro zákazníky, kteří nechtějí nebo nemohou přístroj zabalit do krabice, účtujeme dopravu dle ujetých kilometrů bez náhrady ztraceného času a dalších poplatků. Rozhodnutí je tedy na Vás - využití bezplatné služby s nutností malé spolupráce nebo zcela bezpracný způsob s nutností úhrady cestovného.



Kontakty

MEDITECH s.r.o.
Svatopetrská 7
617 00 BRNO
Česká republika
Tel: 545 422 911
Fax: 545 422 916
Dat. schránka: qgr7h9
IČ: 607 07 992
DIČ: CZ 607 07 992

Nenašli jste co potřebujete nebo máte dotaz? Napište nám.